האחדות מדבקת • ריבלין לנתניהו: אמין בך אמון בלתי מסויג

    אבי יעקב No Comments on האחדות מדבקת • ריבלין לנתניהו: אמין בך אמון בלתי מסויג
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נתניהו הגיע אמש לעדכן את נשיא המדינה ריבלין בנעשה במבצע צוק איתן.

    הנשיא ריבלין אמר לראש הממשלה: "אדוני ראש הממשלה אני מבקש להביע את תמיכתי הבלתי מסויגת להנהגתך, לשר הביטחון ולרמטכ"ל על ניהול המערכה בצורה שקולה ומדודה בכל המהלכים שהיו נחלתנו במערכה האחרונה. אני רוצה בהזדמנות זו להביע את תמיכתי המלאה בכוחות צה"ל ביכולות המקצועיות השיקולים הרבגוניים אשר התחשבו בביטחון ישראל ובצרכים של מדינת ישראל.

    אני רואה אחדות נפלאה כאשר מתרגשת עלינו סערה ואני שואל את כל אלה אשר משבחים ואומרים תראו באיזו אחדות אנו נמצאים מדוע שלא נהיה מאוחדים כך כל הזמן?"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ענהו: "אדוני הנשיא, אני רוצה להודות לך על תמיכתך ועל הדברים החמים שאמרת, גם על אופן הובלת המבצע הזה וגם על חיילי צה"ל ועל הביקור במשפחות השכולות, שגם אני שוחחתי איתן, והלב נקרע מכאבן, שהוא כאבנו. אנחנו אמרנו מתחילת המבצע שישראל לא תנהל מו"מ תחת אש והוכחנו שאנחנו עומדים מאחורי האמירה הזאת. מאז שהחמאס הפר את הפסקת האש ביום שישי, צה"ל הכה בו מכות קשות מאוד. אנחנו נחושים להשיג את יעד מבצע צוק איתן – השבת השקט לתקופה ממושכת לתושבי ישראל, תוך כדי פגיעה משמעותית בארגוני הטרור. אמרתי מתחילת המבצע: או שנשיג זאת בדרך צבאית, או שנשיג זאת בדרך מדינית, או שנשיג זאת בשילוב של שתי הדרכים.

    אדוני הנשיא, ברשותך ובנוכחותך, אני מבקש לשבח את אזרחי ישראל. פשוט מחמם את הלב לראות את תחושת הביחד שלכם, את ההזדהות שלכם הן עם תושבי הדרום והן עם חיילי צה"ל. אני שוחחתי עם חיילים ומפקדים והרגשתי כמה האחדות בעם מחזקת אותם בצאתם לקרב להגן על כולנו. זוהי ארץ ישראל היפה, אני חושב שאין יפה ממנה, וחיילים ומפקדים רבים אמרו לי "הלוואי שהאחדות הזאת בעם תימשך גם אחרי הלחימה". אך כשאנחנו עדיין בתוך הלחימה, ואף שהמבצע עדיין לא הסתיים, אני מייחל שהאחדות הזאת תימשך גם עם שוך הקרבות, ואני בטוח, אדוני הנשיא, שאתה, שמופקד על האחדות בעם, אתה בוודאי מצטרף לזה בכל לב. אני מבקש יחד איתך לשלוח את איחולינו להחלמה מהירה ושלמה לכל הפצועים ולמשפחות השכולות של חיילינו הגיבורים אני מבקש לומר היום שלוש מלים שקראנו אותם אתמול בהפטרה מדברי הנביא ישעיהו: "נחמו, נחמו, עמי".



    0 תגובות